15 Şubat 2013 Cuma

KÖRİ SOSLU MANTARLI TAVUK





MALZEMELER

500 gr tavuk göğüs kuşbaşı
1 kase haşlanmış mantar
1 tatlı kaşığı (silme) köri
1 su bardağı süt
1 yemek kaşığının ucuyla tereyağı
1 yemek kaşığı un
1 çay kaşığı tuz


YAPILIŞI

Kuşbaşı tavuk göğüslerini teflon tavada suyunu salıp çekene kadar pişirin.Bir kapta köri,süt,un ve tuzu çırpın.Sosu tavuklarınızın üzerine dökün ve kısık ateşte kıvam alana kadar pişirin.Ocaktan indirmeye yakın Dilimlenmiş haşlanmış mantarları ve tere yağını ekleyin.Karıştırın.Servis edin.

AFİYET OLSUN.





17 yorum:

  1. KÖRİ Yİ KÖFTEDE KULLANIYORUM AMA BÖYLE SOSDA TATMAYA CESARET EDEMİYORUM
    ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR
    CESARETİMİ TOPLAYIP DENEMEM LAZIM
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  2. hmmm bu tarifi deneyeceğim:)tariflerinizn bir çoğunu denedim hepsi çok begenildi ellerinize sağlık:)omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. elıne sağlık korı tavuklara yakısıyor

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık neifs olmuş sosunuzu da çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. MANTAR YEMESEMDE GÖRÜNTÜ GÜZEL CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık çok severim

    YanıtlaSil
  7. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis bir görüntü. Bence de köri tavuğa çok yakışıyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. canım bu körinin faydasını herkes bilse mutfaklarından uzaklıştırmazlar .
    ellerine sağlık mmmmmmm:)

    YanıtlaSil
  9. köriy i tavuga çok yakistiririm. .çok da severim..ellerine sağlık canım..muffine yorum atmak istedim ama atamadm. canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Cok klasiklesmis bir tarif fakat guzel aciklanmis.elinize de saglik tabi emek var bn yaptim guzrl oldu.

    YanıtlaSil
  11. burdan bakıp ılk kez denedım ve harıka oldu. ıyı kı varsınız:)

    YanıtlaSil
  12. Kac kisilik bu tarif ?

    YanıtlaSil
  13. ya mrb bazı yerlerde tarif farklı . un süt veya kremayı bide köri sosunu kpişirip döküyorlar. sizin tarifinizde ise pişmeden .arada bi fark varmı?

    YanıtlaSil
  14. Elinize sağlık çok teşekkürler , normalde krema almam gerekiyor ya da ayrı bir kapta krema pişirmem gerekiyordu böyle çok kolay oldu tadı da krema kullanarak yaptıklarımdan hiç farklı değil , mantarları haşlayıp eklemekte iyi fikir çünkü mantarın suyunu kullanmamayı tercih ediyorum ben

    YanıtlaSil
  15. Sut yerine krema kullanabilirmiyiz

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.