21 Nisan 2017 Cuma

EV YAPIMI KOLAY ÇİLEKLİ DONDURMA


Merhabalar

Size en kolayından dondurma  tarifi vermeye geldim
Evde ev yapımı  çilekli dondurma yapmak sanıldığı gibi zor değil.
 Sadece 3 malzeme ile lezzetli bir dondurmamız oldu.
Tarif Mutfak Sırları Sevgili Nilay Tulum'a ait.Kendisine teşekkür ederim.
Ben şeker oranını azalttım
.Dilerseniz siz orjinal tarifteki gibi 10 yemek kaşığı pudra şekeri kullanabilirsiniz.

Sevgiyle Kalın.


MALZEMELER

250 gr .çilek
200 gr. süt kreması
8 yemek kaşığı pudra şekeri 

YAPILIŞI

Çilekleri yıkayıp  temizleyin. 
Çileği,pudra şekeri ve kremayı alıp rondo da çekin.
Saklama kabına alıp buzdolabına atın. 1 gece bekletin.
Dondurmanız hazırdır.

AFİYET OLSUN. 



1 yorum:

  1. Ayy denicem ben bunu :)cok severim cilekli dondurmayi ellerine saglik 💕😊

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.