6 Ocak 2016 Çarşamba

YUDUM KIZARTMA USTASI BLOGGER TOPLANTISI





Sevgili Selin hanım'ın daveti ile ilk kez Yudum Gıda' nın piyasaya çıkardığı Yudum Kızartma Ustası  'nı denemek için Eataly Mutfak Atölyesi 'nde bloggerlar  toplantık. Şef'imiz Murat BOZOK 
eşliğinde nefis yemekler pişirdik.. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim Şef'imiz o kadar güleryüzlü ve sempatik ki.. işini severek yaptığı gerçekten çok belli oluyor.

Türk insanı olarak soframızda kızartmalara oldukça fazla yer veriyoruz..Artık Yudum Kızartma Ustası sayesinde kızartmalarımız oldukça hafif ve lezzetli olacak..Daha az yağ çekecekler.




Bir arkadaşım geçenlerde ambalajından dolayı içini göremediğini alıp kullanmakta tereddüt ettiğini söyledi. Oysaki altın rengi ambalajı yağı güneşten korumak için tasarlanmış.




Şef'imizle öncelikle Yudum Kızartma Ustasıyla Etimizi mühürleyip fırına attık.. 

Etimiz fırında pişerken bizde boş durmadık..hazırladık..

* Ayvalık Usulü Kızarmış Hellim ve Lorlu Cevizli Salata
* Provencal Patates
* Ev Yapımı Sağlıklı Limon ve Maydanozlu Mayonez  

Hepsine ayrı ayrı bayıldım fakat Yudum Omega 3'le hazırladığımız Maydanozlu Mayonez çok enfes hafif ve  fresh bir lezzete sahipti. İlerleyen zamanlarda deneyip tarifini sizinle paylaşmak istiyorum.







Yemeklerimizi aynı stand'da yemek pişirdiğim  25 yıllık dostum Anne Mutfak Perisi  İlknur'du. 

Pişirdiğimiz yemekleri Blogger arkadaşlarımla hoş sohbet eşliğinde yedik.
Çok keyifli ve faydalı bir etkinlik oldu.




Yudum'a  ,Şef Murat BOZOK'a ve Eataly Mutfak Atölyesine teşekkür ederim.


1 yorum:

  1. Harika bir gündü canım. Sende harika aktarmışsın 💟

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.