30 Aralık 2015 Çarşamba

FROZEN ( KARLAR ÜLKESİ )TEMALI DOĞUM GÜNÜ




Benim biricik prensesim Naz 'ın 7 .yaş günüydü 26 Aralık 2015 Cumartesi günü..
Yeni yaşın kutlu olsun bebeğim, gülen yüzün solmasın..Sağlıklı ,mutlu ,başarılı bir ömür dilerim prensesim..

Elsa hayranı olduğu için Frozen temalı bir doğum günü istedi annesinden... Annesi kızını kırar mı
yaptım tabi :)

Bu sene Naz'ımın pastası da tamamıyle benim ellerimden çıktı... Olaf yani  (kardan adam )'ı modellerken zorlandığım kadar inanın pastayı yaparken zorlanmadım :) epey bir denemeden sonra
birazda olsun ağzını ,kafasını benzettiğimi düşünüyorum .Siz ne düşünüyorsunuz ?

Dışı kadar içi de beğenilen pastamın dışında bir de şeker hamurlu Frozen kurabiyeler hazırladım.
Onları değişik desenlerde yaptım.. Onlarda çok beğenildi.




Karlar Prensesi ve Karlar kraliçesi :)

Doğum günü menümüzden bahsetmek gerekirse ; Bazı tarifleri linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz..

Doğum günümde yardımlarını esirgemeyen anneme,kardeşime dostlarıma teşekkür ederim..

*Truff
*Tarçınlı Mini Kurabiye
*Kuru Patlıcan Dolması
*Börek







6 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor herşey. Pasta harika.

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar prensese herşey çok güzel olmuş canım ellerine sağlık öpüyorum çok güzelsiniz maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok tesekkür ederim öperim

      Sil
  3. Prensesime mutluluk dolu nice yaşlar dilerim. Fotoğraflarımıza bir yenisini daha ekledik. İlerleyen yıllarda da yine aynı masanın etrafında toplanmak nasip olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah, Allah nazarlardan saklasın. Hep birlikte nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu yıllar geçirmeniz dileklerimle, doğum günü kutlu olsun..

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.