10 Ekim 2015 Cumartesi

MOZZERELLALI RULO PATLICAN





Merhabalar


Geçtiğimiz günlerde Kaanlar Gıda'dan çok lezzetli bir hediye paketi aldım.. Ben bir peynir canavarı olarak bu işe çok sevindiğimi belirtmek isterim.. Kaanlar Gıda'ya teşekkür ederim.

Mutlu hafta sonları dilerim ..






Mozzerellayı gerçekten çok severim..Bu sebepten önce Mozzerallalı bir tarif denedim.Bayıldım.
Siz de deneyin beğeneceksiniz.




MALZEMELER

2 adet kemer patlıcan
KAANLAR rende mozzerella
Kızartmak için sıvı yağ

Domates sosu için :
4-5 adet domates
1 yemek kaşığı sıvı yağ
Taze kekik
Tane çekilmiş karabiber
Tuz

YAPILIŞI

Patlıcanları yıkayıp alacalı soyun. İnce ince uzunlamasına dilimleyin.Patlıcanları acısının çıkması için 15-20 dakika tuzlu suda bekletin. Bol suyla yıkayın.kurulayın.
Kızgın yağda arkalı önlü çok kararmayacak şekilde kızartın.Havlu kağıt üzerinde fazla yağlarını süzdürün.

Patlıcanların içine Kaanlar Rende Mozzeralla  peynir koyup rulo halinde sarın.
Fırın tepsisine dizin.

Tavaya 1 yemek kaşığı sıvı yağ koyun.Domatesleri rendeleyin. Tavaya ilave edin. Suyunu hafif çekene kadar pişirin. Tane çekilmiş karabiber tuz ve taze kekik yaprakları ekleyip pişirin.
Ocaktan alın.
Fırın tepsisindeki patlıcan rulolarınızın kenarına sosu dökün.

Patlıcan rulolarının üzerine Kaanlar Rende Mozzeralla  serpiştirip önceden ısıtılmış 175 derece fırında 15 dakika pişirin. İster soğuk ,ister sıcak servis yapın..

AFİYET OLSUN.

3 yorum:

  1. nefis olmuş canım.resim bile beni ye diyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzelll olmuş. Ellerine sağlık Fotoğraflarda çok iştah açıcı :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.