16 Haziran 2015 Salı

ZEYTİNYAĞLI HAVUÇLU TAZE FASULYE




Merhabalar sevgili takipçilerim ,

Bu aralar maalesef size pasta börek tarifleriyle gelemiyorum :) Malum rejimime şu an epey sıkı sıkı bağlıyım.Evde misafir gelmedikçe tatlı ,hamur işi pişmiyor.. Mübarek On Bir Ayın Sultanı Ramazan ayına nasipse kavuşmaya son 2 gün kaldı.. İnşallah benim diyet güme gitmez :)

Geçtiğimiz günlerde iş yerinde öğle vakti yemek yediğim yerde önüme  havuçlu taze fasulye yemeği geldi..İnanılmaz beğendim... Daha önce hiç havuçlu denememiştim. Bu ikinci pişirişim oldu..Sizinde beğeneceğinizi düşünüyorum..

Sevgiyle kalın.. Bu arada hepinize Hayırlı Ramazanlar dilerim.

MALZEMELER

1 kg.taze fasulye
2 adet kuru soğan
3 adet domates
1 adet orta boy havuç
2 diş sarımsak
Zeytinyağı
Tuz

YAPILIŞI

Taze fasulyeyi ayıklayın.Ortadan eşit olarak kesin.Soğanlarıve sarımsakları  yemeklik doğrayın.Havucu işaret parmağı boyunda ince ince jülyen doğrayın.Domatesleri rendeleyin.
Genişçe bir tencereye tüm malzemeleri çiğden koyup  üzerine yağ gezdirip ocakta 20-25 dakika ara ara karıştırarak kavurun.Üzerini geçecek kadar suyunu tuzunu atın.orta ateşte fasulyeler  havuçlar yumuşayana kadar pişirin.

Soğuk servis yapın.

AFİYET OLSUN.




5 yorum:

  1. Görünüşü de harika olmuş, fasulyeye bayılırım zaten soğuk soğuk, hele ramazanda..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Mmmm bayilirim, ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  3. Taze fasülyeyi havuçla hiç denememiştim, ama görüntüsü harika, eminim tadı da nefistir, eline sağlık..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Şirkette yapıyorlar. Bende çok seviyorum. Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  5. çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.