30 Nisan 2015 Perşembe

TARİFLERİMLE ARTIK ''RAY GURME'' DERGİSİNDEYİM.





Merhabalar ,

Bugün size güzel bir haberle geldim .

Mayıs 2015 tarihi itibariyle her ay  RAY GURME dergisinde tariflerimle sizlerleyim.

Beşler Yayın Grubu bünyesinde bulunan Ray Gurme Yemek ve Mutfak Dergisi aylık ortalama
2 milyon yolcunun tercih ettiği T.C.D.D şehirlerarası trenlerinde ücretsiz dağıtılmaktadır.

Aylık 20.000 tiraja sahip Ray Gurme, ayrıca ülkemizdeki dergi satıl noktalarında okuyucularıyla
buluşmaktadır.

Dergiyi isterseniz BURADAN da okuyabilirsiniz.

Dergide buluşmak üzere


Sevgilerimle

3 yorum:

  1. Canım hayırlı uğurlu olsun.Adınıza sevindim.Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun. Çok sevindim Başarılar...:)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler, hayırlı olsun. Ne kadar güzel bir şey, çok sevindim. Sevgiler...))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.