17 Nisan 2015 Cuma

ÇİLEKLİ VE BADEMLİ SEMİZOTU SALATASI










Hayırlı Cumalar değerli takipçilerim,

Semizotunun ve çileğin tezgahta yerini aldığı bu günlerde size sağlıklı bir o kadar nefis bir salata tarifiyle geldim .
Bu aralar kışın aldığım kiloları verme çabasındayken bu salatanın diyet için güzel ve besleyici bir alternatif olabileceğini düşünüyorum.

Hem de sofralarımıza renk katacak.Denemelisiniz ..

Hepinize mutlu hafta sonları dilerim.

MALZEMELER

Yarım demet Semizotu
1 kase çilek
1-2 yemek kaşığı parmesan peyniri
1 çay bardağı file badem

Sosu için :

Zeytinyağı
Tuz
Limon
İstenirse nane


YAPILIŞI

Semizotununun çamurlu saplarını kesip bol suda yıkayın.
Semizotları iyice kuruduktan sonra doğrayın.
Salata tabağına alın.
Üzerine yıkanmış ince dilimlenmiş çilekleri yerleştirin.
Parmesan peynir ve file badem serpiştirin.

Sos malzemelerini karıştırarak sosunu hazırlayın.
Servis yapacağınız zaman üzerine sosunu gezdirin.

AFİYET OLSUN.



3 yorum:

  1. Çok hafif bir salata.Bir o kadar da sağlıklı..

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık... Semizotunu özlediğimi fark ettim...:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Woww.. Parmesan filan.. ''Balsamico sirkesi'' de deseydin.. kendimi Toskana da.. Venedik de filan hissedecektim.. bu tarif bunları hissettirdi bana gülüm.. ellerine sağlık.. çok sevdim..

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.