7 Ocak 2015 Çarşamba

ÇİKOLATA SOSLU KAKAOLU KEK



MALZEMELER

3 yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
Yarım su bardağı sıvı yağ
2,5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
25 gr kakao

Üzeri için :

80 gr bitter çikolata
çekilmiş ceviz 


YAPILIŞI

Yumurta ve şekeri mikserle iyice çırpın.Diğer malzemeleri de ilave edip hafifçe karıştırın.Yağlanmış kek kalıbınıza dökün.Önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişirin.

Benmari usulü çikolatayı eritin..Kekin üzerine gezdirin.Ceviz serpin.

AFİYET OLSUN.

5 yorum:

  1. Ayy, birisi ceviz mi dedi yine:)) Hem de çikolatalı..Süpersin, tarifi kaptım gitti, teşekkürler, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Allah'ım sana geliyorum. Enfes görünüyor canım. Bu arada seninle tanıştığıma memnun oldum. :) Güzel yemekler mevcut bloğunda. Ellerine sağlık. Bloğunu da takibe aldım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar filiz hanımın etkinliğinden geliyorum,
    Sizi zaten takip ediyordum :) bende sayfama beklerim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. selam, bloglara yorum yapma etkinliğinden geldim.
    şu an olsa da yesem modundayım. gece gece canım kek çekti :)

    YanıtlaSil
  5. blogunuza söyle bir göz attım da onu da yapayım bunu da derken sen birsey yapma zayıfla en iyisi dedim, hepsini yemek icin aldığım tüm kiloları vermem gerek :D ellerinize sağlık &

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.