3 Aralık 2014 Çarşamba

SÜT REÇELLİ KURABİYE




Merhabalar ,

Bugün  size CANDAROĞLU SÜT ÜRÜNLERİ'nden bahsetmek istiyorum.

Geçtiğimiz günlerde Elif hanımdan içinde % 100 doğal ev yapımı  sağlıklı ürünlerin bulunduğu bir paket aldım.

İçinde Trakyanın muhteşem ezinesi ,Lor peyniri, sade ve baharatlı tereyağı , krema ve süt reçeli vardı.

Özellikle peynir ve baharatlı tereyağına bayıldım...

İş yerinde paketi hemen açıp süt reçelinin tadına baktım .Hemen bundan müthiş bir kurabiye olur dedim.: )

Ve bugün size o nefis kurabiyenin tarifini vermek istiyorum .

Ondan önce Elif hanım'a ve Candaroğlu çalışanlarına teşekkür ediyorum.Başarılarının devamını diliyorum.

Sizde %100 doğal ev yapımı ürünler kapınıza kadar gelsin istiyorsanız..

Web:  www.dogalbesinler.com

Tel :  0553 236 31 48

İnstagram : elif _candar



SÜT REÇELLİ KURABİYE

225 gr tuzsuz tereyağı
2 tam + yarım su bardağı  elenmiş un
1 su bardağı elenmiş  pudra şekeri
1 çay kaşığı tuz
1 paket vanilya
1 çay bardağından biraz az süt (80 mg)

Kurabiyeyi bulamak için :
1/2 su bardağı  toz şeker

Kurabiyeyi doldurmak için:

Süt reçeli veya marmelat


YAPILIŞI

Tereyağı ve pudra şekerini krema haline gelinceye dek çırpın. Sütü ve vanilyayı ,tuzu ilave edin.

Unu eleyin ekleyin.Kulak memesi kıvamına gelinceye kadar yoğurup buzdolabında 1 saat bekletin.




Kurabiyeden ceviz büyüklüğünde parçalar kopararak yuvarlayın. Toz şekere bulayın.



Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine aralıklı dizin.



Şimdi  kurabiyeyi süt reçeliyle ve ya marmelatla tercih sizin dolduracağımız üstüne çukurlar açın.
Ben bunun için yağdanlığımın mantar tıpasını kullandım.



Önceden ısıtılmış 175 derece fırında 10-12 dakika kadar pişirin.

Fırından çıkar çıkmaz tel ızgaranın üzerinde ılıtın.Daha sonra  Kurabiyelerinizin ortalarını bir çay kaşığı süt reçeli veya marmelatla doldurun.

Servis edin..

Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.