13 Ekim 2014 Pazartesi

DART ÖDÜLÜ - PREMIOS DARDOS



YemekdeYemek blogunun sahibi arkadaşım Hakkı  Karadeniz beni bu ödüle layık görmüş.
Kendisinin sıkı bir takipçisiyim. Hem başarılı bir yemek blogger'ı ,hem muhteşem bir fotoğrafçı
hem de bir Türkçe öğretmeni..Beni bu ödüle layık gördüğü için kendisine çok ama  çok teşekkür ediyorum.

Bu ödülü almanın belli kuralları var

1-Ödül fotoğrafını yayınlamak
2-Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek
3-15 bloga dağıtmak

Ben de ödülümü 15 bloga dağıtıyorum ..

1-Sihirli Parmaklar
2- Sihirli Oklava
3-Vanilins
4- Olsada Yesek Suzan
5-Zeyneple Tarifler
6-Reyhan Kokulu Mutfağım
7-Annemutfakperisi
8-Pınarla Doydum
9-Aren and Family
10-Filizce Yemekler
11-Kakuleli Mutfak
12-Tuğçemden Sevgilerle
13-Müjdenin Denemeleri
14-Rümeysanın Elleri
15-Marinden Tarifler

Şimdiden herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle



10 yorum:

  1. Tebrik ediyorum canım seni ve bana da layık gördüğün için teşekkürler fırsat bulduğum zaman paylaşacağım inşallah sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Yaseminciğim, bu ödülüne çok sevindim, çok teşekkürler en kısa zamanda bende paylaşacağım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Canım tebrikler,beni de layık gördüğün için çok teşekkürler☺😍En kısa zamanda paylaşacağım,sevgiler💓

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler,basarilarinizin devami insallah,beni de layik gordugun icin tesekkurler.En kisa zamanda paylasim yapacagim sevgiyle kal.💐💐

    YanıtlaSil
  5. Daha önce yorum yazmıştım ama gitmedi herhalde...
    ödülünüz için çok teşekkür edyorum... sevgili yasemin sevgilerimi gönderiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Benden de kocaman sevgiler .

      Sil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.