3 Eylül 2014 Çarşamba

ZEYTİNYAĞLI KABAK DİZME






Merhaba

Ben size bu tarif için malzeme adeti vermeyeceğim.Siz kendi fırın kabınıza göre malzeme sayısı kullanın.
Ben en ufak fırın kabımı kullandım.

MALZEMELER

Kabak
Soğan
Domates
Zeytinyağı
Sarımsak
Karabiber
Tuz

Üzeri İçin :
Kaşar peyniri rendesi


YAPILIŞI

Kabakları yıkayıp kabuklarını soymadan halka halka yarım cm kalınlığında dilimleyin.Aynı şekilde domatesleri ve ve soğanları dilimleyin.
Fırın kabınıza sırasıyla Kabak ,domates,soğan olarak sıra sıra dizin.Sarımsağı ince ince dilimleyin.
Üzerine serpiştirin.Sebzelerin üzerine zeytinyağı gezdirin.Tuz ve karabiber serpiştirip üzeri kapalı halde 180 derece fırında 30 dakika ,üzeri açık 15 dakika pişirin.
Üzerine kaşar peyniri serpip kaşarlar eriyene dek 10-15 dakika daha fırında tutun.
Ilık olarak servis yapın .

AFİYET OLSUN.

4 yorum:

  1. taptaze, misi gibi kokusu burnuma kadar geldi, ellerinize sağlıık

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben İdil. Tarifiniz çok lezzetli görünüyor, mutfağımda mutlaka deneyeceğim. Paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. denenmeye değer hafif bi gtarif canım eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. denedim gercekten de farlı hafif vede leziz bi tarif oldu.ağır yemeklerin yanında sebze seven misafirlere sunabileceğim farklı bi tarif

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.