18 Eylül 2014 Perşembe

SEBZELİ TAVUK DÜRÜM





MALZEMELER

500-600 gr kemiksiz tavuk but
Sıvı yağ (sotelemek için)
1 yemek kaşığı soya sosu
Tuz

1 orta boy soğan
2 adet kırmızıbiber
2 adet yeşil biber
1 adet orta boy kabak
1 adet orta boy havuç
1 diş sarımsak
Sıvı yağ
Tuz ,Karabiber

Lavaş ekmeği


YAPILIŞI

Öncelikle sebzeleri soteleyelim. Soğanı yarım ay şeklinde doğrayın.Kabağı,(kabağın kabuklarını soymadan)havucu,kırmızı biberlerin çekirdeklerini çıkarıp  jülyen doğrayın.
Sarımsağı ince ince kıyın.
Tavaya sıvı yağ koyup ısıtın.önce soğanları daha sonra havuçları soteleyin.Havuçlar yumuşadığında
biberleri ve sarımsağı ekleyin.En son kabakları ilave edin. Tuzunu da ekleyip sebzeler yumuşayınca ocaktan alın.
Tavukları jülyen doğrayın.Tavaya yağ koyup rengi dönene kadar soteleyin.Üzerine tuz ,karabiber ekleyin.
Soya sosunu döküp orta ateşte tavuklar pişene kadar soteleyin.Ocaktan alın.

Lavaş ekmeğini yayın.Ortasına diklemesine sebzeleri üzerine tavukları yayın.Rulo yapın.
İkiye bölerek servis yapın.

AFİYET OLSUN.






4 yorum:

  1. Ellerine saglik canim. Bayilirimmmm

    YanıtlaSil
  2. Yasemin hanım değerli bilgileriniz için sonsuz teşekkürler;) tesadüf eseri bloğunuzu tikladim aldığım ilk tarif çok başarılıydı;)) nedense farklı bir yerden tarif aldığım zaman tadını yakalayamıyordum sizinle değişti bu durum. Artık tarif alacagim zaman önce sizin adınızı yaziyorum;) sizi tanimiyorum sahsen ama bana çok yakın geliyorsunuz nedense. Sizi seviyorum;) paylastiklariniz için teşekkürler tekrardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz hanım Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.Mutlu oldum..
      Sevgilerimle

      Sil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.