1 Temmuz 2014 Salı

TAZE NANELİ AYRAN




Merhabalar sevgili dostlar

Bu sıcak Ramazan ayında iftarda serin serin tüketeceğiniz  nefis bir tarifim var.Taze naneli ayran....
Nanenin tüm ferahlığı ayranda. İçinizi serinletecek bu tarif vazgeçilmeziniz olacak.

MALZEMELER

2 su bardağı yoğurt
4 su bardağı soğuk su
3 dal taze nane
Tuz

YAPILIŞI

Yoğurdu ve soğuk suyu blenderla pürüzsüz hale getirin.
Taze naneleri yıkayıp ince ince kıyın.
Naneyi ayrana ekleyip tuzunu da ilave edip  köpük köpük oluncaya kadar blenderdan geçirin.
Buz ve naneyle  servis yapın. 

AFİYET OLSUN.








5 yorum:

  1. Bu sıcakta en iyi gelen şey ayran, hele ki naneli olursa.
    Ellerine sağlık Yaseminciğim. Hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
  2. ayyyy ramazanın ilkgününden beri ben bu ayranı yapıyorum bardak bardak içiyorum nasıl ferahlatıcı bieşey harika buzamana kadar yapmadığıma yandım gerçekten. dün bu karışımın içine bir küçük salatalık koydum güzel bir aroma verdi tavsiye ederim. elinize sağlık sizinde

    YanıtlaSil
  3. son iki haftadır severek içiyorum gerçekten, ayrana farklı bir lezet katıyor özellikle bu sıcak havalarda harika gidiyor :)
    ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  4. Hic denemedim ama eminim nefis bir tadi var!

    YanıtlaSil
  5. Harika, doktorlarda bol bol tüketilmeli derken üstelik böyle de güzel bir sunumu varken yapıp içmemek olmaz, ellerinize sağlık, sevgiyle, hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.