17 Haziran 2014 Salı

YULAFLI BİSKÜVİ PASTASI






Yapımı çok kolay ve bir  kadar leziz bu mini pastacıklar..Denemelisiniz. Eti'nin Yulaflı bisküvisini zaten çok
severdim bu haliyle de nefis oldu. Yalnız kremalı yulaf bisküvi değil yanlış olmasın tekli olanlarını kullanacağız.

MALZEMELER

3 paket Yulaflı bisküvi
1 poşet krem şanti
1 su bardağı süt (krem şanti için)
1 paket çikolata sosu
2,5 su bardağı süt ?(çikolata sosu için )

Üzerini süslemek için :
Granül şeker

YAPILIŞI
Krem şantiyi sütle çırpıp buzdolabında bekletin.Çikolata sosunu pakette yazıldığı gibi hazırlayın.
Büskivileri süte daldırıp çıkarın .Aralarına krem şanti sürerek büskivileri muntazam şekilde 4 kat
üst üste dizin. En üste pişirdiğiniz çikolata sosunu paylaştırın .Üzerini şekerlerle süsleyin.
Buzdolabında 2 saat bekletin.

AFİYET OLSUN.




2 yorum:

  1. Negüzel olmuşlar ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. aman aman ben buna bayıldım kii:))) Ellerine sağlık çok pratik çok şık..Mutlaka denemeliyim ben de:) Bu arada ben de bloguma beklerim:))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.