17 Haziran 2014 Salı

DOMATESLİ KUSKUS PİLAVI







Merhabalar

Pilavın tarifinden önce yeni logomdan bahsetmek istiyorum. Blogger arkadaşım Yemek de yemek' in sahibi
Hakkı Karadeniz'in hediyesi bu cici logo.
O hem bir Blogger,hem  bir Türkçe öğretmeni ,hem çok iyi bir fotoğrafçı.Çok yetenekli bir arkadaşımız
Sitesini mutlaka ziyaret edin isterim.
Logomu çok sevdim .Sade ve şık .Blogumla renk uyumu harika oldu.
Hakkı'ya buradan teşekkürlerimi iletiyorum .Emeklerine sağlık.


MALZEMELER
2 su bardağı kuskus
4 su bardağı sıcak su
2 adet iri domates
1 yemek kaşığı sıvı yağ
Tuz
1 yemek kaşığı tereyağı

YAPILIŞI

Domatesi rendeleyin.Pilavı yapacağınız tencereye alın.İçine sıvı yağı ekleyip domatesler suyunu tamamen çekene kadar pişirin.Üzerine sıcak suyu ekleyin.Tuzunu atın. Kuskusları içine salın.Kaynadığında ocağın altını
kısıp kuskuslar suyu çekene kadar pişirin.Ara ara karıştırın tencerenin dibine sarmasın.
Daha sonra 1 yemek kaşığı tereyağını eritip pişen pilavın üzerine boca edip karıştırın.
Pilavınızı demlenmeye bırakın.

AFİYET OLSUN.





3 yorum:

  1. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim Yasemin abla. Onur duydum.
    Güle güle kullan logoyu.
    Bu arada kuskus da nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. pilavıda çorbası da lezzetli olur elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor. Elinize sağlık. Kuskusu salata gibi yapmıştım bir kere ama böyle de deneyeceğim en kısa zamanda. Tavuk ya da et suyuyla da güzel olur heralde:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.