21 Haziran 2014 Cumartesi

ÇİKOLATALI MİNİ SUFLE KURABİYE





MALZEMELER (10 adet mini muffin kalıbı ile )
4 adet yumurta sarısı
2/3 su bardağı toz şeker
50 gr bitter çikolata
3 yemek kaşığı tereyağı
2 yemek kaşığı silme kakao
1/2 su bardağı un
1 tutam tuz


YAPILIŞI
Çikolata ve tere yağını benmari usulü eritin. Ilıtın. Yumurta sarılarını toz şekerle hafifçe çırpın.
Ilıyan çikolataya çırptığınız yumurta sarılarını ilave edin.Kakao ,un,tuz 'u ekleyip karıştırın. 
Koyu bir kıvamı olacak.
Mini muffin kalıplarınızı yağlayıp karışımı içine dökün.
Önceden ısıtılmış 160 derece fırında 10-12 dakika pişirin.
Dilediğiniz gibi servis yapın.

AFİYET OLSUN.

5 yorum:

  1. Çok pratik ve bir o kadar da lezzetli görünüyor. Sağdaki ısırılıp oraya konduğuna göre öyle olmalı. Eline sağlık Yasemin abla.

    YanıtlaSil
  2. nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyorr Ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  4. Dün bu tarifi denedim. Hamur o kadar sert ve yapışkan oldu ki kaplara yerleştiremedim. Krema torbasına sıkıp muffin kaplarına bölüştürmeye karar verdim ancak o da çok zor oldu. Eşimle beraber saatlerce uğraştık ve yarısından fazlasını çöpe dökmek zorunda kaldık. Kabus gibiydi. Tadı güzel oldu ancak yapması çoook zor. Tarifte bi eksiklik olabilir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiye hamuru gibi bir hamuru olacaktı zaten .Tarif çok güvenilir bir tarif .Muffin kalıplarına katı olduğu için yerleştirmesi zor.
      Krema torbasıyla kolayca yapılırdı .Unu tam koyduğunuzu farzederek soruyorum acaba kakaoyu silme koymadınızmı o mu çok katı yaptı.

      Sil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.