19 Haziran 2014 Perşembe

CHEFS TABLE MUTFAK AKADEMİSİ SERTİFİKA





Cookplus Harikalar Mutfağı şefini seciyor yarışmasının 1.'si olarak hak kazandığım  Chefs Table Mutfak Akademisi'nde 
8 hafta süren temek aşçılık eğitimim sona erdi.

Sertifikamı değerli şeflerim Serkan Bozkurt ve Can Aydöner'den almaktan onur duydum.

Bu 8 hafta nasıl çabuk bitti hiç anlamayamadım .Ama orda olmak çok güzeldi.

Şeflerimize diyecek söz bulamıyorum zaten çok başarılılar.Serkan Bozkurt Türkiye'nin en genç ve 
ödüllü aşçısı..
En ufak bilgiyi bile bizimle paylaştılar.Çok değerli bilgiler edindik.
Hatta Can Şefim ders aralarında bize yemek ve sunum önerilerinde bulundu. :)

10 kişilik sınıfımızda yemek yapmayı seven çok güzel insanlar tanıdım.Hepimiz sevinç içinde 
sertifikamızı alırken bir yandan da kursumuzun bitmesinden dolayı hüzünlüydük.






Chefs Table Mutfak Akademisi'de Amatör ve Profesyonel eğitimler almak için harika bir yer.
Bunun yanı sıra Work shop ve toplantılar düzenleyebilirsiniz.

Tekrar buradan Değerli Şeflerim Serkan Bozkurt'a ,Can Aydöner'e ve Cookplus Harikalar Mutfağı'na
teşekkürlerimi sunarım.

Sizlerde  Cookplus Harikalar mutfağı'nı takip edin  Sürpriz hediyeleri kaçırmayın.

En iyi markalara ait, en kaliteli ürünlerin online satışını yapan Cookplus.com 'a  mutlaka uğrayın.











2 yorum:

  1. Süper bir şey yaptınız, tebrik ederim, başarılarınızın da devamını dilerim. Sevgiler,

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.