17 Nisan 2014 Perşembe

PEYNİRLİ RENKLİ BİBER DİLİMLERİ




Merhabalar

Pratik ve güzel bir tarif olan bu peynirli renkli biber dilimlerini isterseniz kahvaltı da isterseniz akşam yemeklerinde meze olarak ikram edebilirsiniz.Renklerinden dolayı sofranıza renk katacağından şüpheniz olmasın.

Tarifi yazarken ölçü vermeyeceğim siz kişi sayısına göre hazırlayın. Bu arada kırmızı biberin peynirime kırmızı rengini vermesinde çok kızdım :)
Fotografta da görebilirsiniz.Keserken bıçaktan bulaştı büyük ihtimalle.
Sarı biber renk vermediğinden sarı daha hoş oldu bence .Keşke fotoğrafta sarı dilimi öne alsaydım ;)

Neyse geçiyorum tarife ;


MALZEMELER

Kırmızı ve Sarı dolmalık biber
Lor peyniri
Maydanoz
İstenirse dereotu

YAPILIŞI
Biberlerinin üzerini kesip içini temizleyip yıkayın kurulayın.
Bir kasede kıyılmış maydanozları ve lor peyniri harmanlayın. Peyniriniz tuzsuz ise biraz tuz ekleyin.
Dolma biberlerin içini bastıra bastıra doldurun. Bu haldeyken eğer hemen yemeyecekseniz buzdolabında bekletebilirsiniz.
Biberleri keskin bir bıçakla 1 veya 1,5 cm kalınlığında dilimleyip servis tabağına dizin..
Dilerseniz üzerine çörek otu serpiştirin dilerseniz pul biber..

AFİYET OLSUN.




3 yorum:

  1. Olsun böyle de güzell:))Ellerine sağlık canım.Ben de bundan kahvaltıya gelecek misafirim için yapacağım notumu aldım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Blog tasarımınız harika bayıldım insanın içi açılıyor
    Değmesin yağlı boya Tasarımı farkı
    Biberler ise ayrıca çok güzel:)
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.