18 Nisan 2014 Cuma

BAYATLAYAN KEKTEN TRUFFLE





Bazen evde kekler yenmez kalır dimi ya da bisküviler  ..
En güzeli bunları lezzetli toplara dönüştürmek olduğunu düşünüyorum..
veya o kekleri yine rondododan geçirip muhallebilerin ,pudinglerin  altlarına koymak

Kalan kakaolu kekime bir kaç malzeme ekleyerek çok leziz trufflelar yaptım.
İçine ne koyacağınız üzerini neyle bulayacağınız tamamen size kalmış bir şey aslında..

Ben evdeki bayat kekimi evdeki malzemelerimle değerlendirdim.
Siz dilerseniz benmari usulü çikolata eritipte  yapabilirsiniz veya krema koyabilirsiniz


MALZEMELER
150-200 gr Rondodan geçirilmiş kek ya da bisküvi
2 yemek kaşığı pekmez
1 çay bardağı ince çekilmiş ceviz

Üzeri için
İri çekilmiş ceviz  veya hindistan cevizi  glazür şekerler ,kakao ,antepfıstığı tozu, çekilmiş ceviz

YAPILIŞI
Keki rondodan geçirin diğer iç malzemeleri de koyup yoğurun .Elinizle toplar yapıp İstediğiniz malzemeye bulayın.

AFİYET OLSUN.




8 yorum:

  1. Elinize sağlık, gerçekten de çok güzel görünüyor. Evde bayat kek yok ama, değerlendirmek için iyi fikir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bende değerlendiririm eline sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Yaseminim.
    Kenarları kıyıları falan kalır hep tepside yaptıysam keki.
    Bu şekilde değerlendirmek en lezzetlisi :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık bayat kekleri değerlendirmek için birebir

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık canım ne güzel olmuş keklerde değerlenmiş ;)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş hem de pekmezle elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ve çokta şık sunum.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. oo bloga içeriğe her şeyinize bayıldımmmmm:))) Takibe aldımm:)) Ben de beklerim:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.