20 Mart 2014 Perşembe

YEŞİL ELMALI KEREVİZ SALATASI






MALZEMELER

1 adet büyük kereviz
1 adet  orta boy yeşil elma
3-4 yemek kaşığı süzme yoğurt
2 yemek kaşığı mayonez
1-2 diş sarımsak
Yarım Limon
Tuz

Üzeri için :
Ceviz

Sunum için :
Portakal dilimleri


YAPILIŞI

Elmayı bir kaba rendeleyin  ve suyunu iyice sıkın.
Kerevizi soyup kararmaması için yarım limonun içiyle ovalayın. Rendeleyin.
Sarımsaklı ,mayonezli yoğurdu bir çimdik tuz atıp içine hazırlayın.
Sarımsağı ben yeşil elmanın aromasını daha iyi alabilmek için bir diş koydum.Fazla koyarsanız sarımsak bu aromanın tadını bastırır.
Rendelediğiniz elma ve kerevizi sarımsaklı yoğurda katıp karıştırın.
İsterseniz benim gibi portakal dilimlerinde servis yapın.
Portakal diliminizin boyuna göre bir fincana kereviz salatasını koyup (bastırmadan ) portakal diliminin üzerine ters çevirin. (Daha güzel bir görüntü elde etmek için yaptım )
Veya yarım portakal kabuğunun içinde de servis yapabilirsiniz.Orası size kalmış :)
Üzerini cevizle süsleyin.

AFİYET OLSUN.


4 yorum:

  1. Kereviz salatasını çok severim ama evde benden başka yiyen olmadığı içinde malesef yapmıyorum:( sunum çok şık olmuş eline sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. Nefis bir tarif cok tesekkürler!

    YanıtlaSil
  3. Nefis yaa ne diyebilirim ki,bravo arkadaşım,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. şık sunumlu çok güzel bir salata olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.