4 Mart 2014 Salı

MOR LAHANA TURŞUSU




Mevsim salatalarınızın vazgeçilmezi olacak.


MALZEMELER

1 kg mor lahana 
1,5 su bardağı üzüm sirkesi
1 su bardağı su
1 yemek kaşığı silme kaya tuzu

YAPILIŞI
Lahanayı ortadan ikiye bölün.İnce İnce kıyın.Ben bunun için soyucu kullandım.
Üzerine tuz ekleyip ovalayın.
Fotoğrafta gördüğünüz boyda bir kavanoza yerleştirin.
Sirke,su ve kaya tuzunu ayrı bir kapta karıştırın.
Kavanozdaki lahananın üzerine döküp ağzını sıkı sıkı kapatın.
Kavanozda boşluk kalırsa sirkeyle doldurabilirsiniz.
Buzdolabında 4 gün bekletin.4.gün sonunda afiyetle yiyin.
Veya güneş almayan bir yerde 10 günde bekletebilirsiniz.

AFİYET OLSUN.



10 yorum:

  1. ben de çok severim. en yakın zamanda deneyeceğim :) normalde salata yapmadan önce tuz limon ve sirke ile ovuyordum ama bazen zamanım olmuyordu bunun için.

    YanıtlaSil
  2. Çok severim ellerine sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık nefiiss olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hic yemedim ama nefis olduguna inandim :))

    YanıtlaSil
  5. Sürekli hazırda bulundururum bende. salatalara renk ve lezzet katıyor.elinize saglık.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık Yasemin Hanım :)
    hiç denemedim yapmayı ama çok severim :)
    birde blogdaki izleyici paneli sorununu da düzelttim :) beklerim..

    YanıtlaSil
  7. Bunu hazırladıktan sonra az az çıkarıp yemesi pek keyifli oluyor :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. hazırda bulunması çok hoş,acil kurtarıcı salata süslemek için
    afiyetle

    YanıtlaSil
  9. en sevdiğim tırşudur desem yeridir,eline sağlık canım ...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.