25 Mart 2014 Salı

MEMLEKETTEN GELSİN






Bu nefis ,doğal ,sağlıklı lezzetli ürünlerin her biri yöresinden memlekettengelsin.com 'dan yani memleketten geldi.

Koliyi merakla açtım .Her birinin üzerinde hangi memlekete aitse oranın adı yazarak 'Bu ürün sizin için DÜZCE yöresinden geldi .Afiyet Olsun '' yazıyordu.Çok hoşuma gitti.

Hemen Uşak Tarhana Baba'nın tarhanasını pişirdim.Tek kelimeyle nefis bir tarhanaydı. Daha önce Uşak tarhanasını hiç tatmamıştım.

İzmir'in Meşhur Dibek kahvesini eşimle karşılıklı yudumladık. Eşim daha önce yerinde dibek kahvesini içip bana ne kadar güzel olduğunu söyler dururdu. Gerçekten de haklıymış.Tadı şahaneymiş.

Damla sakızı macununu  Dibek kahvemizin yanında içtiğimiz suya bir tatlı kaşığı koyarak denedik.Öneririm.
Damla sakızı macununu sütlü tatlılarda da hatta kurabiye yapımında da kullanabilirim.

Hatay'ın Kahvaltılık zahterini ve Balıkesir'in Fesleğenli Zeytinyağını da  ilk defa tattım.
Düzce'min ev acıkası da nefisti..Pazar kahvaltımızda soframızı şenlendirdiler.

Çorum'un Leblebisi ni hepimiz biliriz zaten..Ne çok çeşiti varmış. Susamlısı,Çikolatalısı,Kapiçinolusu :)

İstanbul'dan da Kurutulmuş domatesler vardı. Henüz ne yapacağıma karar vermedim.

Memleketten gelsin 5 yıldır yöresinden en taze ve güvenilir bir şekilde bu lezzetleri bizlere ulaştırıyor.

Hangi memleketin nesi meşhursa hepsi bir tık uzağınızda .. Üstelik Memlekettengelsin.com kapınıza kadar
getiriyor.
Sitede neler var neler. Nefis tatlılar,kahvaltılıklar,Yöresel ürünler,baharatlar,kuru gıdalar,Soslar,Turşular..Bir görün isterim.

Memlekettengelsin.com web adresinden Doğal ,sağlıklı lezzetli ürünlere ulaşabilir gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.

Teşekkür ederim Memlekettengelsin.Başarılarınızın devamını dilerim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.