17 Mart 2014 Pazartesi

Cookplus'la Harikalar mutfağına başlayan yolculuğum Chef's Table Mutfak Akademisi'nde devam edecek.




COOKPLUS ,Emsan ,Karaca, Karaca home,Cookplus, Tefal ,Philips gibi büyük ve tanınmış markalarının
ürünlerinin online olarak satışa sunan bir E-Ticaret sitesi

COOKPLUS bir fark yaratarak HARİKALAR MUTFAĞI 'nı kurdu.

Harikalar mutfağı üzerinden birbirinden güzel yemek tariflerine ulaşabilirsiniz
Eğer blog sahibiyseniz tariflerinizi siteye ekleyerek yeni takipçiler kazanabilir sitenizin ziyaret istatistiklerini artırabilirsiniz. Bunun için siteye üye olup ,bir profil sayfası oluşturmanız yeterli. Ayrıca üyelik için mutlaka
 e-posta adresi gerekmiyor. Facebook  ,Twitter ,Google Plus üzerinden giriş yapabilirsiniz.

Eklediğiniz tariflerden kazanacağınız puanları da COOKPLUS.com 'dan yapacağınız alışverişlerde kullanabilirsiniz.

Başta da yazdığım gibi Cookplus'la Harikalar mutfağına başlayan yolculuğum CHEF'S TABLE MUTFAK AKADEMİSİ 'nde devam edecek. Nasıl mı ?

Harikalar Mutfağına tarifini ekle Serkan Bozkurt'tan aşçılık eğitimi kazan yarışmasında 1.oldum.
8 hafta sürecek olan Temel Aşçılık Eğitimi kazandım. Kısmetse Harikalar Mutfağının Uzman şefi olacağım :)

12 Nisan'da  CHEF'S TABLE MUTFAK AKADEMİSİ 'nde eğitimim başlıyor. COOKPLUS'a HARİKALAR MUTFAĞI'na çok teşekkür ediyorum.

Yarışmada dereceye giren tüm arkadaşlarımı tebrik ediyorum..Hediyelerini güle güle kullanmalarını
diliyorum.



Sizde yemek tariflerinizi HARİKALAR MUTFAĞI 'na ekleyerek hediyeler kazanabilirsiniz.

Harikalar Mutfağı ve Cookplus'ı sosyal medyada takip etmek için ;




Sevgilerimle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.