12 Şubat 2014 Çarşamba

BRÜKSEL LAHANASI SALATASI



Brüksel lahanasını seviyorum.Özellikle et yemeklerinin yanına çok yakıştırıyorum.Marketten yemeğini yapayım diye aldığım brüksel lahanası salatası olarak soframızda yerini aldı :) Neden derseniz evde havuç bitmiş.Tabi ki salatama da havuç koyamadım.Ama yinede çok lezzetliydi.

MALZEMELER

1 paket brüksel lahanası
1 Kırmızı biber (közlenmiş)
1 adet havuç
1 küçük boy kuru soğan
Taze mısır
Zeytinyağı
Limon
Tuz

YAPILIŞI
Brüksel lahanalarının sararmış yapraklarını ve sap kısımlarını kesin ve yıkayın.
Lahanalar yumuşayıncaya kadar tuz ilave edip haşlayın.
Aynı şekilde Havuçları da dilimleyip ayrı bir tencerede haşlayın.
Kırmızı biberi közleyin ya da hazır közlenmiş biber kullanın.
Brüksel lahanasını süzüp ılıdığında ortandan ikiye ayırın.
Havuçları süzün.Salata kasenize lahanaları ve havuçları alın.Üzerine kırmızı biber ve soğanı dilimleyin.
En üste mısır serpiştirin.
Ayrı bir kapta zeytinyağı,tuzu,limonu karıştırarak salatanızın sosunu hazırlayın.Üzerine dökün..

AFİYET OLSUN.


2 yorum:

  1. görüntü ve sunum harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Sunumuna bayıldım çok canlı renkler eline sağlık Vallahi ben de brüksel lahanasının her çeşidini yapar ve de çok severim.Bir tek etlisini hiç yapmadım hafif şekerimsi tadından dolayı.Salatası da dediğin gibi ayrı güzel oluyor afiyetler olsun canımm.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.