7 Şubat 2014 Cuma

BAŞARILI BİR GİRİŞİM PRATİKCHEF










Merhabalar

Bugün size benim çok başarılı bulduğum bir girişimden bahsetmek istiyorum.
Çalışana bayanlar ve henüz yemek yapma konusunda çok yeniyim diyenler.
Artık PratikChef var..

PratikChef bize yemek yapmanın keyifli yolunu sunuyor..Nasıl mı ?

-Tariflerin malzemelerini gramı gramına tam ölçülü şekilde hazırlayıp paketliyorlar.
-Sıra sıra malzemeleri numaralandırıyorlar.
-Tüm malzemeleri itina ile paketlenmiş şekilde yapacağınız yemeğin detaylı tarifiyle birlikte size  gönderiyorlar.
    -En kaliteli markaları seçiyorlar.

Ve hiç bir şekilde malzeme israfı yapmıyoruz..
   
Bana da denemem için bu paketi gönderdiler.En kısa zamanda bu paketteki malzemelerle yaptığım tarifi sizinle paylaşacağım.


    



PratikChef aynı zamanda biz yemek bloggerları ile işbirliği yapıyor.Tariflerinizi değerlendirilmesi için kendilerine yolluyorsunuz.
En kaliteli markaların malzemelerini seçerek bir maliyet çıkarıyorlar.
Tarifinizin satış fiyatı belirleniyor.Her satılan tarifinize ait ürünler için size belli miktarda bir pay veriliyor.
Yani sizde tariflerinizden kazanç sağlayabilirsiniz.

Aşağıdaki paket ise benim Kakaolu Islak Kurabiye  tarifime ait ..
Fırın tepsisi için içinde yağlı kağıt bile mevcut. Harika değil mi ?

Bende PratikChef'deyim.

PratikChef 'i herkese tavsiye ediyorum.Böyle başarılı bir girişimde bulundukları için tebrik ediyor.Başarılarının devamını diliyorum.

Teşekkürler PratikChef.

Sevgilerimle




4 yorum:

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.