26 Aralık 2013 Perşembe

PRENSESİMİN 5.DOĞUM GÜNÜ



26.12.2008 Cuma sabahı ...

Bundan 5 yıl önce seni cennet kokunla kucağıma aldığımda yaşadığım mutluluğu tarif etmem imkansız.Mutluydum evet ama bir o kadar da şaşkın ve ne yapacağını bilmez ..
Doya doya baktım sana ufacıktın..Nasıl büyüyecek ki dedim.

Ve şimdi 5 yaşındasın ..Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan büyüdün büyüyorsun...Büyüdükçe sevgin de büyüyor içimde.

Sen şimdi benim kıymetlim ,sahip olduğum en değerli hazinemsin.

Seni veren Rabbime binlerce kez şükrediyorum.

Naz'ım 

Hayatın boyunca gülen yüzün hiç solmasın.Sağlıklı ,Sıhhatli ,mutlu,başarılı bir ömür geçirmeni dilerim canım kızım. 

Bu pasta sana hazırladığım ilk doğum günü pastası..Sürpriz olsun isterdim fakat bir an bile yanımdan ayrılmadın.Meraklı gözlerle her aşamasını izledin..İşte dedim Annesinin kızı..Hayatın boyunca öğrenme merakını ,hevesini kaybetme bebeğim..

Seni çok ama çok seviyorum prensesim..

26.12.2013




6 yorum:

  1. ne kadar güzel anlatmışsın duygularını yasemincim.. benim de kızımın birinci yas gunune az kaldı.. Allah sağlıklı hayırlı ömürler versin cümlemizin evladına...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim adaşım .Amin cümnemizin evladına inşalllah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Allah saglikli huzur dolu bir omur versin. Kizinizin dogum gunu kutlu olsun. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. NAZ a sağlıklı mutlu uzun seneler dilerim canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hepinize cok cok tesekkurler sagolun

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.