3 Temmuz 2013 Çarşamba

HAVUÇLU CEVİZLİ TARÇINLI KEK





MALZEMELER

4 adet yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
3 su bardağı elenmiş un
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
1 su bardağı rendelenmiş havuç
1 su bardağı iri iri kıyılmış ceviz
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 tatlı kaşığı tarçın

YAPILIŞI
Toz şekerle yumurtaları köpük köpük oluncaya kadar mikserle çırpın.Yağı,sütü,vanilyayı koyup karıştırın.Un ile kabartma tozunu da ekleyip mikserle kısa süre karıştırın.En son havuç rendesi,ceviz ,tarçın ekleyip tahta kaşıkla karıştırın.Yağlanmış büyük kek kalıbını yağlayıp kek hamurunu dökün.Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirin.

AFİYET OLSUN.

15 yorum:

  1. mıs gıbı tarcın kokmustur elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim kek :)) ellerine sağlık..

    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. Yaptim cok guzel oldu. Tesekkurler...

    YanıtlaSil
  4. İlk defa borcam da kek pişirdim ve hata ettim sanırım. İstediğim gibi kabarmadı ama tadı güzel oldu.
    Tarif için teşekkürler
    Hatice

    YanıtlaSil
  5. yaptım nefisss oldu. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ölçüler tam yerinde, aroması, kabarması herşeyiyle harika oldu. Çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  7. En sevdiğim kek

    YanıtlaSil
  8. yaptım çok güzel oldu

    YanıtlaSil
  9. Pişirme süresi ne kadar acil söylermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30-35 dakika gibi .Özür dilerim rahatsızlığımdan dolayı ilgilenemedim blogla..sevgiler

      Sil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.