24 Haziran 2013 Pazartesi

KOKOSTAR KURABİYE



MALZEMELER

250 gr.margarin -Oda sıcaklığında
2 adet yumurta (bir tanesinin akı iç malzemeye katılacak)
2 kahve fincanı pudra şekeri
1 kahve fincanı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un

İçi için:
1 su bardağı hindistan cevizi
1 adet yumurtanın akı
1 çay bardağı pudra şekeri

Çikolata sosu için:
1 yemek kaşığı mısır nişastası
1 yemek kaşığı kakao
1 yemek kaşığı toz şeker
1 su bardağı süt

YAPILIŞI

Bir kaba un hariç tüm hamur malzemelerini koyup karıştırın.Unu da azar azar ilave ederek kulak memesi kıvamında yumuşak bir hamur elde edin.
Ayrı bir kapta hindistan cevizini, yumurta akını  ve pudra şekeri karıştırın.
Hamurdan ufak parçalar koparıp yuvarlayın .İçini açarak hazırladığınız hindistan cevizli karışımdan koyup iyice kapatın ve yuvarlayın.
Yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizip önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirin.Fırından alıp soğumaya bırakın.
Bu arada çikolata sosu malzemelerinizi sos tencerenize alıp karıştırarak kaynayıncaya kadar pişirin.
Ilımaya bırakın.
Ilıyan sosla ,kurabiyelerinin üzerine isterseniz sürün ,isterseniz benim gibi süsleyip antep fıstığı ile süsleyin.

AFİYET OLSUN.




13 yorum:

  1. Görüntüsünü en sevdiğim kurabiylerden. Muhteşem olmuş, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım.Bayılıyorum ben bu kurabiyeye.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Hem görüntüsü hem lezzeti ile harika bir kurabiye ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel gözüküyor,lezzetide çok güzeldir.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Çok severim canım ellerine sağlık harika gorunuyor sevgiler .)

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık bayılırım aldım bir tane sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. çayla ne güzel olur
    ellerine sağlık çok güzeller

    YanıtlaSil
  8. Yasemin hanım bu ölçüden kaç adet kurabiye çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar 15 -18 arası çıkıyor
      Sevgilerimle

      Sil
  9. tarifte un yazmıyor , ne kadar un koyulacak acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin hanım düzeltmeyi yaptım .Aldığı kadar un kullanılacak.
      Sevgiler

      Sil
  10. şimdi denedim. sonuç harika... bayıldık. 39 tane kurabiye çıktı.. çok ufak ufak yaptım herhalde. teşekkürler tarif için:))

    YanıtlaSil
  11. Degerli yorumunuz icin cok tesekkur ederimm .ellerinize saglik
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.