8 Nisan 2013 Pazartesi

PRENSES TATLISI





MALZEMELER (5-6 Kişilik)

1 litre süt
3 yemek kaşığı tepeleme un
1 su bardağı toz şeker
1/2 paket krem şanti
1/2 su bardağı süt (Krem şanti için)
2 paket vanilya

Kakaolu sosu için:

1 yumurta
3 yemek kaşığı kakao
2 yemek kaşığı toz şeker
1/2 çay bardağı süt

YAPILIŞI
Tencereye unu,toz şekeri,sütü koyup ağır ateşte sürekli karıştırarak üzeri göz göz olup kaynayıncaya kadar pişirin.Ateşten alıp soğumaya bırakın.
Bu arada 1/2 paket krem şantiyi ,1/2 su bardağı soğuk sütle koyulaşana dek çırpın.
Sonra soğuyan kremanızın içine krem şantiyi ve vanilyaları ilave ederek mikserle 1-2 dakika kadar çırpın.
Kremayı kuplarınızın içine paylaştırın.

Yumurtayı ,toz şekeri,ve kakaoyu mikser yardımıyla iyice karıştırın.1/2 çay bardağı sütü ilave edip tekrar çırpın.Kupların üzerine isterseniz kaşığın ucuyla gezdirin İsterseniz benim yaptığım gibi üstünü tamamen kakaolu sosla kaplayın.Üzerine antep fıstığı tozu,ceviz fındık istediğiniz gibi süsleyin.
Buzdolabında en az 3-4 saat bekletin.

AFİYET OLSUN.

30 yorum:

  1. Sütlü tatlılara bayılırım deniycem tarif için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Nefis bir tatlı ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. NEFİS BİR TATLI OLMUŞ CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım. Ben de sütlü tatlıları daha çok tercih ediyorum. Çok güzel bir tarif paylaşımın için teşekkürler. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. elıne sağlık hafıf bır tatlı sosu kendın yapman daha ıyı olmus

    YanıtlaSil
  6. Hem hafif hemde çok lezzetli bir tarif olmuş..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Çok uzun zaman oldu yapıp yemeyeli,bir ara ne kadar çok sık yapardım:)))Ellerine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Bumu oldum olası sevmişimdir ben.
    Nefis bir görüntü
    Ellerine sağlık Yasemin'cim

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım...
    nefis birşey....

    YanıtlaSil
  10. eskiden çok yapardım canım çok nefis olur mu sütlü tatlı eline sağlık

    YanıtlaSil
  11. ne çok severimmm.... hatırlattığın için tşkler.....kiloları boşverip en kısa zamanda yapmalı...ankaradan sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. Adı gigi çok güzel bir tarif ellerinize sağlık sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  13. Ben bunu şantisiz yapıyorum,oğlanların en sevdiği tatlı biliyor musunuz? Elinize sağlık,sizin tarifi de denemeli.

    YanıtlaSil
  14. Blogları gezerken yorumları okumayı ve yeni blogları izlemeye başlamayı çok seviyorum. Bu prenses tatlısını bir kere yedim ama bir daha ne yaptım ne gördüm iyi getirdiniz aklıma. En kısa sürede deneyeceğim. Sevgiler...

    Ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  15. Bende çok sık yaparım bu tatlıyı ama blogda tarifi yok, şimdi fark ettim :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. hemencik yapmalıyım bayıldım
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. çok lezzetlı gorunuyor tıpkı ısmı gibi,ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  18. resim uzun zamandır yapmadığımı, dahası siteye koymadığımı hatırlattı bana, bir de bu saatte bile tümünü yiyebileceğimi :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. mutlu tatlı denir buna ,hele yazın azıcık soğutup,mutlu olmak için ne kadar az lazım,ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
  20. ellerinize saglık.çok güzel görünüyor:)sevgiler,

    YanıtlaSil
  21. Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor ismi de çok güzelmiş:))

    YanıtlaSil
  22. şimdi bu fotoğrafta tatlının bir kısmı görünüyor ya, sanki görünmeyen kısmını ben kaşıklayıp yemişim gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkürler, elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. Yumurtanin cig kullanilisi haric cok güzel bir tatli

    YanıtlaSil
  25. Cig yumurta yenirmi yaaa:((

    YanıtlaSil
  26. kek kalıbına yapabilir miyiz tarifi ve un miktarında değişiklik yapmalı mıyız o şekilde servis için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıvamı puding gibi gülşen hanım. Bence kıvamıyla hiç oynamayın. Bu haliyle harika .

      Sil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
gmail hesabı sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.