25 Ocak 2013 Cuma

KOZALAK PASTA






MALZEMELER

250 gr ülker kellogg's corn flakes (çikolatalı toplar)
1 paket çikolata (80gr)
2 yemek kaşığı kakao
2 yemek kaşığı bal
1 yemek kaşığı margarin

Üzeri için :
Pudra Şekeri
veya Hindistan cevizi

YAPILIŞI
Öncelikle Çikolatayı margarinle birlikte benmari usulü eritin.Bir kaba Ülker Kellogg's corn flakes i ,kakaoyu,balı koyun.Üzerine erittiğiniz çikolatayı ekleyip karışıma yedirin. 10 dakika buzdolabında bekletin.Limon sıkacağının iç kısmına kaşıkla karışımdan koyup elinizle bastırın.Daha sonra tabağa ters çevirin.
Üzerine pudra şekeri serpin.


AFİYET OLSUN.





24 yorum:

  1. pastaya bayıldım...
    çok güzel görünüyor...
    ellerine sağlık canım...
    mis miis...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, harika görünüyor. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. her tarifin gibi buda harika görünüyor en kısa zamanda deniycem :)

    YanıtlaSil
  4. Benimde denemek istediğim bir tarif malesef bende pirinç patlağı bulamadığım için her erteledim nesguikle hazırla fikri hoşuma gitti:) ilk fırsatta deniyeceğim.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisiniz
      Teşekkür ederim.

      Sil
  5. mısır patlağım varken beyaz ve kakolusu yapmak isterim doğrusu,
    şık görünüyor eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o mısır patlağıı :)) ne aradım ama sonuç sıfır.
      Teşekkür ederim

      Sil
  6. hariiiika .gerçekten çok lezzetli görünüyor.ellerinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor bu kozalaklardan kütük pastanın üzerinede koyabiliriz bence :)

    YanıtlaSil
  8. Süper bir görüntü, ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Sevimli bir pasta olmus elinize saglik..Ben bunu mozaik yaparak deneyecegim..biskuvileri incecik ezerek:) Bakalim nasil olacak..paylasirim..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel olacağına eminim.Teşekkür ederim

      Sil
  10. yasemin hanım tarifler resimler muazzam güzel sizi severek takip edeceğim...ben daha çok yeniyim beni takip ederseniz çooook sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Bloguma hoşgeldiniz..

      Sil
  11. cok guzel gorunuyor, blogunuzu yeni kesfettim hersey harika duruyor ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık değişik bir tarif :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel görünüyor ama resimdeki şekli yapmak için "Limon sıkacağının iç kısmına kaşıkla karışımdan koyup elinizle bastırın." kısmını anlayamadım . nasıl bir limon sıkacağı ile bu şekli verdiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim. Sizin için limon sıkıcağı fotoğrafını ekledim.Beyaz uc kısmının içini doldurun elinizle bastırın çıkarın.Çıkardığınızda kozalak şeklini göreceksiniz.
      sevgiler

      Sil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.