5 Aralık 2012 Çarşamba

FIRINDA ÇİNEKOP





Sevgili eşimin ellerinden leziz çinekoplar..Elleri dert görmesin.Çok güzeldi.


MALZEMELER
1 kg çinekop
1 adet kuru soğan
1 adet iri havuç
2 adet domates
Limon
Tuz
Karabiber
Maydanoz isteğe göre

YAPILIŞI
Balıkları temizleyip yıkayın.İyice süzüldükten sonra tuzlayın.Yağlı kağıt serilmiş tepsiye önce halka halka doğranmış kuru soğanlarınızı yayın.Üzerlerine balıklarınızı dizin.Balıkların üst kısmına bıçakla iki kesik atın.Karabiber serpiştirin.Balıkların üzerine rendelenmiş havuç ve ufak dilimlediğiniz domatesi koyun.En üstte dilimlenmiş limonları da dizin.200 derece fırında 35-40 dakika kadar pişirin.

AFİYET OLSUN.

22 yorum:

  1. enfess görünüyor bizde gectiğimiz hafta sonu yaptık ben balık manyağı olarak denizden babam çıksa modundayım ellerine sağlık efiyet olsun canımm:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben o kadar denizden ne çıksa yer modunda değilimde balığı severim :) teşekkür ederim canım

      Sil
  2. nefis bir görüntü canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Eşinizin ellerine sağlık,afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  4. Balıkla ilgili post görünce dayanamıyorum :)) O kadar çok seviyorum ki her türünü.. Eşinin ellerine sağlık canım, çok değişik olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balığı bende çok severim teşekkür ederim cnm

      Sil
  5. yasemin çok şanslısın canım eniştenin eli yatkın heralde bu işlere harika görünüyo eşinin ellerine sağlık sana ve naz'ada afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim dilek .Arada böyle yapar.:)

      Sil
  6. vaaaaoooov çok leziz görünüyor...
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şirinem .Eşim yaptı ben değil :D

      Sil
    2. :))))
      iyiymiş valla :))
      keşke benim de eşim yapsa ama elinden gelmez :))

      Sil
  7. ellerine saglik canim cok güzel olmus

    YanıtlaSil
  8. esinin ellerine saglik.erkeklerin ellerine balik ve et yemekleri.yakisiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi bende senin gibi düşünüyorum .Teşekkür ederim

      Sil
  9. ımmm nefis bişi bu
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. merhaba canim uzun bi ara verince yeni blogdaslarimizi kacirmisim:)bundan sonra takipcinim sende eklersen sevinirim:)) bu arada ellerine saglik balik olsun ne olursa olsun benim icin :))

    YanıtlaSil
  11. Biz de palamut ve levreği bazen böyle yapar, çok da severiz Yasemincim. Ellerine sağlık eşinin:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...Ziyaretiniz ve yorumlarınız benim için çok değerli..
blog sahibi değilseniz, alttaki adı/url yazan bölüme tıklayıp,adınızı yazarak yorum bırakabilirsiniz.Sevgiyle kalın.